Partneři
Kotva

Nuda je pruda

Po dlouhé době distanční výuky a karantén jsme měli pocit, že se ze školy vytratil smích a radost.
Více informací

Nenech to být

Online schránka důvěry
Více informací
Schránka důvěry

Distanční výuka

Tisk
Sitemap
Mapa webu

Rozvojem sociální gramotnosti k úspěchu

Vloženo: 15.3.2020 | Autor: Mgr. Radomíra Nováčková | Zobrazeno: 236x | Upraveno: 15.3.2020 | Upravil: Mgr. Radomíra Nováčková
Od 1. 9. 2018 je naše škola zapojena do projektu financovaného v rámci Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání – Rozvojem sociální gramotnosti k úspěchu: CZ.02.3.61/0.0/0.0/16_012/0000616.

Projekt se zaměřuje především na předcházení školního neúspěchu a zvyšování motivace ke vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků, rozvojem sociálních kompetencí formou Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování (FIE).

V rámci projektuje vytvořeno 13 Center kolegiální podpory, která budou podporovat další školy v regionu a šířit dobrou praxi metody FIE. Na školách vznikají zájmové kroužky, ve kterých je využívána metoda FIE.

Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu.

Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.

Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.